fun
I was bored, well not really, I just needed a break from reading those stupid journal articles, textbooks and my group assignment. I wanna tear my hair out =A=

06092009776.jpg

Saw a post in a blog about seiyuu drawing their houses, so I gave it a try as well, it was easy lol. Not drawn to scale though lol the walking space in between is definitely smaller so is the bed, it's only a single. Looked like a queen or even king sized bed here lol.

I could draw my home back in sg hmm. Maybe. Lemme try to recall *goes away*

06092009777.jpg

lol not drawn to scale, the kitchen should be way further from the aunt's room but bleh, I had to squeeze everything inside so ... basically it's around this. But then we're renovating I think so even if you wanna rob me, lol make sure it's by the end of this year ;D

I get my own room soon yay!

Oh, if you're bored too, draw a blueprint of your room/house too!
Make Your Comment a Secret?

TrackBackURL
→http://ichigoyuri.blog126.fc2.com/tb.php/6-5ce10cbb